HVORDAN BLIVER JEG MEDLEM AV FILMPANELET?
Du kan få tilsendt påloggingsdetaljene dine ved å gå inn her.og fyll inn e-postadressen din.
Du kan endre opplysningene dine ved å logge inn.Denne informasjonen brukes til å bestemme hvilke undersøkelser som skal sendes til deg og til hvilken konto utbetalinger av kompensasjon skal skje.
Du kan kansellere medlemskapet ditt i panelet når som helst ved å sende en e-post til membersupport@synoint.com og be oss om å fjerne deg fra Kino Panelen eller ved å logge på kontoen din og velge å avslutte medlemskapet ditt der.
Ved å logge på kontoen din kan du sjekke saldoen og utbetalingshistorikken.
Kompensasjonen du får for å svare på en undersøkelse varierer og avhenger av lengden på undersøkelsen. Passer du ikke inn i gruppen vi ser etter for en undersøkelse, kan du likevel få litt kompensasjon for tiden din.
Logg på kontoen din. Trykk på “Min saldo”-koblingen og følg instruksjonene som vises på skjermen.
Fra det øyeblikket du velger å betale ut penger fra kontoen din, kan det ta litt tid før betalingen faktisk er utført. Dette kan skyldes at flere andre betalinger venter på å bli behandlet. Du kan imidlertid alltid se statusen til utbetalingen din på din personlige side. Det bør ikke ta mer enn 2 – 4 uker fra du foretar betalingen til den er på kontoen din.
Du kan velge å overføre kompensasjonen til en PayPal-konto, ta ut kinobilletter eller Trisslotter eller donere til veldedige formål.
Antall spørreundersøkelser du får tilsendt varierer avhengig av hvem du er og hvilke innstillinger du har gjort på kontoen din. Mange undersøkelser er kun ment for en bestemt målgruppe. De fleste paneldeltakere har imidlertid lov til å delta i en til to undersøkelser per måned. Du kan velge hvor ofte du vil motta spørreundersøkelser under kontoen din.
Du vil motta en invitasjon til en spørreundersøkelse via et brev til din e-postkonto. I det brevet er det en lenke du klikker på for å komme til undersøkelsen. Undersøkelsen åpnes i et eget vindu og du kan starte og fullføre den når du har tid.
Av erfaring vet vi at ikke alle har tid eller mulighet til å svare på undersøkelsene vi sender ut. Kanskje er det for eksempel noen som er på ferie og ikke kan svare på undersøkelsen vår. Derfor sendes spørreskjemaet ut til et større antall personer og avsluttes når ønsket antall svar er mottatt. Etter det kan ingen flere paneldeltagere svare på undersøkelsen. Hvis du er uheldig, har vi allerede klart å få det antallet svar vi ser etter. Det bør imidlertid være en del av unntakene at en spørreundersøkelse gjennomføres når du klikker på lenken.
Noen undersøkelser er kun rettet mot en bestemt gruppe mennesker, for eksempel venstrehendte. Derfor starter undersøkelsen med en rekke spørsmål for å se om du passer inn i undersøkelsens profil, såkalte screenout-spørsmål. Hvis du ikke tilhører gruppen som er berørt av undersøkelsen, avsluttes undersøkelsen.